Pas je bedrijfspagina op LinkedIn steeds meer naar wens aan. Anna Teresa
De medewerkers van Webmastery maken met elkaar tientallen social mediaberichten per week. Daarbij ontdekken ze vaak handigheidjes en manieren om nog beter resultaat te boeken. Deze tips delen we graag met jou. Dit keer komt ‘ie van Anna Teresa.
Ik vind LinkedIn een heel fijn platform. Je kunt er je professionele netwerk uitbreiden en onderhouden, je kunt je laten inspireren door anderen uit jouw vakgebied (of misschien wel een heel andere branche!) en je kunt er je eigen ervaring en expertise delen. En ook niet onbelangrijk: je kunt er natuurlijk nieuwe medewerkers en klanten ontmoeten. Handig is het dan als ze bij het bezoeken van jouw bedrijfspagina op LinkedIn gelijk zien waar je voor staat en hoe ze in contact kunnen komen.
Wat wij deze week ontdekten, zijn deze nieuwe functies:
-
Het vermelden van je eigen slogan
-
Het bewerken van de knoppen
En kies dan de knop die het past bij de actie die jij op wilt roepen.
- En niet nieuw, maar als je dan toch bezig bent: pas je omslagfoto aan zodat je als pagina echt herkenbaar bent.
Het kan overigens zijn dat jij de nieuwe LinkedIn functies nog niet ziet op jouw eigen bedrijfsprofiel. Dat komt doordat LinkedIn de functionaliteiten nu aan het uitrollen is. En bij deze nieuwe toepassingen blijft het niet, in aanloop naar en in de loop van 2019 ondergaat LinkedIn een verandering waardoor het gebruik nog beter wordt. Daar vertelt mijn collega Sabine je volgende week alles over!
Tot slot, wat mij ook opviel en heel handig is: een overzicht van de bedrijfspagina’s die je beheert op je eigen homepage, inclusief nieuwe meldingen! Zo wordt het beheren van LinkedIn nog makkelijker.