• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Webmastery

Social Media & Webredactie

  • Social media & webredactie
    • Communitymanagement
    • Socialmedia-redactie
    • Webredactie
  • Social enterprise
    • Onze impact
    • In de media
    • Opdrachtgevers
    • Dag van de Thuiswerker
    • Toolkit
    • Jaarverslagen
  • Medewerkers
    • Medewerkers
    • Vacatures
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Gratis nieuwsbrieven
  • Contact
    • Onze tarieven
  • Privacybeleid
  • Show Search
Hide Search

Stephanie: “Ondanks de afstand tussen de collega’s is er geen afstand te voelen”

Door: Margaret Massop

Het team van Webmastery breidt gestaag uit. En natuurlijk stellen wij onze nieuwe medewerkers graag aan jullie voor. Vandaag de beurt aan Margarets personal assistant Stephanie.

 

#1 Wil je jezelf voorstellen?

Jazeker! Ik ben Stephanie Kuijpers. Ik woon in Amsterdam samen met mijn man en dochter van 3. De tweede is op komst. Een tijd geleden ben ik mijn eigen bedrijf gestart: The Project Doctor. Omdat ik het al mijn hele leven leuk vindt om mensen te helpen, besloot ik hiervan mijn beroep te maken. In mijn bedrijf ondersteun ik ondernemers bij de dagelijkse gang van zaken.

#2 Wat doe je voor Webmastery?

Margaret is één van de ondernemers die ik ondersteun. Als virtual assistant. Dat betekent dat ik haar op afstand help, maar niet fysiek bij haar ben. Heel fijn om te doen. Zo beantwoord ik haar telefoon, houd ik haar mail in de gaten als ze vrij of op pad is en ondersteun ik bij de administratie. Ik besteed daar gemiddeld 5 uur per week aan.

#3 Welke ervaring en kennis neem je mee?

Ik heb jarenlang Trijntje Oosterhuis mogen ondersteunen, en daar heb ik een bak aan ervaring opgedaan. Met deze kennis durfde ik het aan om mijn bedrijf op te starten en nu help ik uiteenlopende klanten (waaronder ook weer Trijntje) en iedereen kan weer extra handjes op een ander vlak gebruiken. Soms school ik me dan snel. Voor Margaret en een andere klant heb ik bijvoorbeeld een cursus in Exact Online gevolgd zodat ik ze optimaal kan ondersteunen bij de boekhouding.

#4 Wat vind je het leukst om te doen?

Eigenlijk vind ik de afwisseling het leukst, plus het feit dat je iedere dag mensen blij maakt doordat je ze helpt met een kwestie. En dat maakt mij eigenlijk niet uit of het om het maken van een nieuwsbrief, facturen maken, een cadeau bestellen voor een relatie of het aannemen van de telefoon is.

#5 Wat vind je mooi aan Webmastery?

Ik vind het mooi dat er bij Webmastery ondanks de afstand tussen de medewerkers, geen afstand te voelen is. Ik heb bijvoorbeeld nog nooit zo’n warm welkom bij een bedrijf gehad als bij Webmastery. Dat vind ik heel bijzonder.

Interessant? Deel de blog met vrienden en collega's.


  • Facebook


  • Twitter


  • Linkedin


  • Whatsapp


  • Email

Gepost op 20 februari 2018
Categorie: Blog, Kijkje in de keuken Tags: personal assistent, stephanie, werknemer

Over Margaret Massop

Margaret is eigenaar van Webmastery en beheert websites en social media voor organisaties, waaronder Alzheimer Nederland. Met passie en visie helpt ze organisaties doelstellingen te behalen via internet.

Neem contact op voor meer informatie

Webmastery is een social enterprise

  • Social media & webredactie
  • Social enterprise
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Zoek jij een baan op maat? Vanuit huis, met flexibele uren en werkzaamheden waar je energie van krijgt?Check onze vacatures >>