|
Een nieuw jaar, nieuwe kansen! Ook in 2021 ontvang jij in je mailbox de allerlaatste trends in socialmedia-land, nieuwe opties en de handigste #inhakers. Leuk én handig. 🌞 Deze keer: TikTok groeit met 149%, Instagram Reels, een eigen inhaakdag in het leven roepen en meer.
|
Heb je genoten van de nieuwsbrief en denk je dat die ook handig is voor iemand anders? Stuur 'm gerust door. 🙂
|
|
|
Gespotte trends
|
|
Grote groei voor TikTok én Pinterest
|
|
|
Yes! Hij is er weer: het Nationaal Social Media Onderzoek van Newcom.nl. Boordevol trends en mooie ontwikkelingen in socialmedia-land voor 2021. Grootste hoogtepunt is wel dat TikTok met 149% stijgt! Nee, dit is geen tikfout. Daarnaast is Pinterest na jaren klein geweest te zijn weer terug in beeld.
|
|
|
Krijg meer interactie met Instagram Reels
|
|
|
Ze blijven lang zichtbaar, bereiken veel mensen en zijn makkelijk te maken: Instagram Reels. De 15 tot 30 seconden durende filmpjes met muziek eronder rolde Instagram eind 2020 uit. Wij waren er natuurlijk als de kippen bij en volgden er een training over. Willy geeft je tips over hoe jij ze strategisch inzet voor je organisatie.
|
|
|
Zo roep je een eigen inhaakdag in het leven
|
|
|
Met een eigen inhaakdag vraag je aandacht voor een bepaald thema. Ideaal, maar stiekem heeft het organiseren ervan best nog wat voeten in de aarde. Weten wij uit ervaring. 😇 Ellis vertelt hoe wij het aanpakken met de Dag van de Thuiswerker 👩💻🏡 op 16 maart. Lees en leer...
|
|
|
Hoe val jij op tussen andere organisaties?
|
|
|
Een goed antwoord is: met een herkenbare 'stem' naar buiten toe. Een tone of voice is als het inrichten van een huis. Gordijnen, meubels, behang en laminaat maken van een huis jouw thuis. Zo vormen taal, grammatica, zinsopbouw, interpunctie en toon jouw tone of voice. Claudia onthult je het geheim van een consistente tone of voice.
|
|
|