• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud

Webmastery

Social Media & Webredactie

  • Social media & webredactie
    • Communitymanagement
    • Socialmedia-redactie
    • Webredactie
  • Social enterprise
    • Onze impact
    • In de media
    • Opdrachtgevers
    • Dag van de Thuiswerker
    • Toolkit
    • Jaarverslagen
  • Medewerkers
    • Medewerkers
    • Vacatures
  • Nieuws
    • Nieuws
    • Gratis nieuwsbrieven
  • Contact
    • Onze tarieven
  • Privacybeleid
  • Show Search
Hide Search

Margaret: “Laat je stem horen op de websites van de Lucille Werner Foundation”

Door: Janneke Kaim

‘Ja, ik wil!’ luidt de campagne die de Lucille Werner Foundation onlangs lanceerde. Met de websites jaikwilwerken.nl en jaikwiljoualscollega.nl roept Lucille Werner mensen met een beperking én het bedrijfsleven op om te kijken naar mogelijkheden om aan de slag te gaan. Beide websites zijn door Webmastery ontwikkeld.

Margaret Massop, directeur van Webmastery: “De Lucille Werner Foundation is sinds 2016 een opdrachtgever van ons, nadat wij in 2015 een tegel op de Business Walk of Fame wonnen als beloning voor onze creatieve aanpak om aan huis gebonden mensen aan te nemen.” Webmastery ontwikkelde de nieuwe website van de foundation. Voor de ‘Ja, ik wil’-campagne kwam de vraag voor een petitie-website. Dit idee is geëvolueerd tot beide campagne-websites. “Onze medewerker Jack heeft de websites gebouwd en voor het logo en de button hebben wij samengewerkt met Lian van Zin Grafisch Ontwerp“, vertelt Margaret.

Ja, ik wil werken
De eerste website is gericht op mensen met een arbeidsbeperking. Met ‘Ja, ik wil werken’ laat je horen dat je wilt kijken naar je talent, ook als je de stap naar werk nog niet kunt maken. Er wordt een kosteloze online training aangeboden waarmee je aan de slag kunt om je voor te bereiden op werk. Daarnaast wordt mensen met een arbeidsongeschiktheidsuitkering de mogelijkheid geboden om een traject op maat te volgen (in overleg met UWV).

Ja, ik wil jou als collega
Met de website ‘Ja, ik wil jou als collega’ roept Lucille het bedrijfsleven op om kenbaar te maken dat ze openstaan voor mensen met een handicap. Op de website kunnen werkgevers en werknemers een statement maken en wordt aan werkgevers een workshop geboden (tegen betaling) om zich voor te bereiden op het duurzaam in dienst nemen van mensen met een beperking.

Margaret: “We vinden het geweldig dat we aan deze campagne mogen bijdragen, want Webmastery is natuurlijk zelf ook een ‘inclusief werkgever.’ Wij stimuleren graag dat ook andere werkgevers deze mensen een kans geven om te ontdekken hoeveel een beetje out-of-the-box denken een bedrijf kan brengen. Dus: laat je stem horen en maak ook je statement als werknemer of werkgever!”

Interessant? Deel de blog met vrienden en collega's.


  • Facebook


  • Twitter


  • Linkedin


  • Whatsapp


  • Email

Gepost op 17 mei 2017
Categorie: Inclusief werkgeven, Nieuws, Websitebeheer

Over Janneke Kaim

Janneke is communicatieadviseur en verzorgt de interne en externe communicatie van Webmastery. Ze laat graag zien dat mensen met een aandoening hier de kans krijgen om te werken. En dat we steengoed werk leveren en altijd op de hoogte zijn van de laatste trends op social media.

Neem contact op voor meer informatie

Webmastery is een social enterprise

  • Social media & webredactie
  • Social enterprise
  • Medewerkers
  • Nieuws
  • Contact
  • Privacybeleid
  • Zoek jij een baan op maat? Vanuit huis, met flexibele uren en werkzaamheden waar je energie van krijgt?Check onze vacatures >>