|
Meer betrokkenheid met Facebookgroepen
|
|
Steeds meer organisaties wagen zich eraan nu veel mensen bereiken via een pagina moeilijk is geworden: Facebookgroepen. Van inspiratie- en VIP-klantengroepen tot communities waar mensen elkaar helpen met problemen. De online clubs kun je voor verschillende doelen inzetten. En het mooie is dat ze meer lijm hebben dan een bedrijfspagina.
|
|
|
Bewegend beeld populair op steeds meer social media
|
|
Steeds meer social media kanalen juichen het gebruik van video toe en tonen dit soort berichten aan meer mensen. Een bedrijfsfilm, promo of goedgemaakte vlog: ze doen wonderen voor je bereik. Helaas heb je niet altijd de tijd of middelen om een video te (laten) maken en te monteren. Anna Teresa vertelt haar oplossing.
|
|
|
|
Nieuwe opties
|
|
Gluren bij de buren op Instagram
|
|
Het populaire social medium Instagram zet een mooie stap richting transparantie. Sinds een tijdje heb je de mogelijkheid om accountgegevens van gebruikers met veel volgers in te zien. Zie welke advertenties ze hebben lopen, welke interesses de volgers hebben. En doe daar je voordeel mee!
|
|
|
LinkedIn blaast groepen nieuw leven in
|
|
Ze krijgen een prominentere plaats op je timeline en zijn voortaan makkelijker te vinden via de homepage. Bovendien kun je nu in LinkedIngroepen berichten bewerken, video's uploaden én net als bij Facebook reageren op reacties. Hiermee hoopt het sociale platform meer betrokkenheid en rijkere gesprekken te creëren.
|
|
|
Meer tekst Google-advertenties
|
|
Goed nieuws voor internet-adverteerders: vanaf nu kun je meer tekst gebruiken in jouw Google-advertenties. Naast twee koppen en één beschrijvingsregel krijg je de beschikking over een extra kop en beschrijvingsregel. Zo kun je net dat beetje meer over jouw dienst vertellen.
|
|
|
|
P.s. Heb je nog wat tijd over? Dan vertellen we graag over onze nieuwste opdrachten:
|
|