|
Wat werken jullie hard, toppers! Het was flink druk afgelopen week. Met onder andere Alzheimer Nederland en Vluchtelingenwerk. Gecombineerd met de overstap naar Toggl, zal dat wel even pittig geweest zijn. Nieuwe week, nieuwe kansen.
|
|
|
|
Gele opdrachtgevers
|
|
|
Hartstichting: labels & Cycle
|
Reminder om weer op de labels te letten. Met name bij de volgende berichten (open de link zodat je weet om welk bericht het gaat): - Spoedcursus (hier komen veel reacties op): label met spoedcursus https://bit.ly/4bVDpgM
|
- Vrouwenhartquiz: label met Quiz + vrouwen_hvz_vrouwenhart https://bit.ly/4eee5nM - Goed voorbereid naar je arts: label met merkcampagne + vrouwen_hvz_vrouwenhart https://bit.ly/3x7UZiG
Bij attentie in Coosto staan alle andere belangrijke labels. Kijk dus ook even terug in het lijstje voor alle andere berichten.
|
Voor vragen over CYCLE 2024 kunnen we de (vernieuwde) website raadplegen: Veelgestelde vragen โ CYCLE NL. We hebben nog geen Q&A en de website voorheen was van vorig jaar. Ook staan er contactgegevens op de website waar we naartoe kunnen verwijzen ๐ cycle@hartstichting.nl.
|
|
|
|
Reminders
๐ HS: de 60 seconds beweegcampgne en de Naamloterij staan 'aan'. De Q&A over de spoedcursus staat op OneDrive.
|
|
|
|
|
Blauwe en Roze opdrachtgevers
|
|
|
MLDS: collecteweek!
|
Van 17 tot 22 juni is het collecteweek! ๐ฉต Meer informatie volgt nog, maar je kunt voor nu de info op de website gebruiken. ๐https://www.mlds.nl/collecte
|
We mogen reageren zoals we altijd doen: mensen bedanken voor hun steun en met warme en enthousiaste reacties. Veel plezier!
|
|
|
|
NS: Campagne
|
T/m 7 juli loopt bij Nierstichting de Campagne 'Beperk zout, bescherm je nieren'. Nierstichting: "In de campagne geven we aan dat nierschade een groot probleem is: 1,7 miljoen Nederlanders hebben nierschade en de verwachting is dat nierschade doodsoorzaak nummer 5 wordt. Zoutbewust eten helpt om nierschade te voorkomen. We activeren Nederlanders om te checken hoe zoutbewust zij zijn met de Goed of Zout quiz. En we inspireren ze met zoutbewuste, lekkere en makkelijk te bereiden recepten, gezond en beter voor je nieren! Dat bewijzen we in deze campagne. Vandaar de campagne slogan: Beperk zout, bescherm je nieren. "
|
|
|
|
VW: nog steeds topdrukte
|
Poeh, de campagne zou al zo goed als voorbij moeten zijn, maar de drukte is nog niet gaan liggen. Het blijft ontzettend hard doorlopen.
|
Daarom nog steeds de vraag aan de gele dienst om bij te springen wanneer dit kan. Team blauw, vraag ook om hulp! We blijven nog labelen en het sentiment aanpassen, tot we te horen krijgen dat dit niet meer nodig is.
|
|
|
|
Roze: artikel kindsponsoring
|
Afgelopen week is er een artikel verschenen in ND. Dit artikel is onderdeel van een reeks artikelen die gaan over het thema kindsponsoring, digitalisering en de online gevaren.
Zowel Red een Kind als World Vision zijn hierover geรฏnterviewd en zullen misschien gequote worden.
World Vision heeft hiervoor een Q&A opgesteld, deze staat op OneDrive. Voor vragen bij Red een Kind mag je aankloppen bij de opdrachtgever.
|
|
|
|
Reminders
๐ Kinderhulp: Actie Zomerpret loopt t/m 7 juli. We sluiten af met 'Zomerse groet, 'jouw naam'. Zie de Q&A op OneDrive. Voor vragen mag je bij mij aankloppen.
|
๐ NS: binnenkort start een campagne met Hello Fresh. Zie de Q&A op OneDrive.
|
๐ MS: de Nationale Suiker Challenge is voorbij.
|
|
|
Agenda
๐ Donderdag 27 juni: vergadering #TeamWebcare
|
|
|
|
|
|
|
|
|