header_nieuwsbrief_logo_middenpng
Hi harde werker,

Wat werken jullie hard, toppers! Het was flink druk afgelopen week. Met onder andere Alzheimer Nederland en Vluchtelingenwerk. Gecombineerd met de overstap naar Toggl, zal dat wel even pittig geweest zijn. Nieuwe week, nieuwe kansen.

Werk ze!

Groetjes,

Milou

Gele opdrachtgevers

Hartstichting: labels & Cycle

Reminder om weer op de labels te letten. Met name bij de volgende berichten (open de link zodat je weet om welk bericht het gaat):
- Spoedcursus (hier komen veel reacties op): label met spoedcursus
https://bit.ly/4bVDpgM
- Vrouwenhartquiz: label met Quiz + vrouwen_hvz_vrouwenhart
https://bit.ly/4eee5nM
- Goed voorbereid naar je arts: label met merkcampagne + vrouwen_hvz_vrouwenhart
https://bit.ly/3x7UZiG

Bij attentie in Coosto staan alle andere belangrijke labels. Kijk dus ook even terug in het lijstje voor alle andere berichten.

Voor vragen over CYCLE 2024 kunnen we de (vernieuwde) website raadplegen: Veelgestelde vragen โ€“ CYCLE NL. We hebben nog geen Q&A en de website voorheen was van vorig jaar. Ook staan er contactgegevens op de website waar we naartoe kunnen verwijzen ๐Ÿ‘‰ cycle@hartstichting.nl.

Reminders

๐Ÿ‘‰ HS: de 60 seconds beweegcampgne en de Naamloterij staan 'aan'. De Q&A over de spoedcursus staat op OneDrive.
๐Ÿ‘‰ FTO: in plaats van Marlotte, nemen we in het vervolg Fleur mee in de cc: fleur.steiner@fairtradeoriginal.nl.

Blauwe en Roze opdrachtgevers

MLDS: collecteweek!

Van 17 tot 22 juni is het collecteweek! ๐Ÿฉต Meer informatie volgt nog, maar je kunt voor nu de info op de website gebruiken. ๐Ÿ‘‰https://www.mlds.nl/collecte

We mogen reageren zoals we altijd doen: mensen bedanken voor hun steun en met warme en enthousiaste reacties. Veel plezier!

NS: Campagne

T/m 7 juli loopt bij Nierstichting de Campagne 'Beperk zout, bescherm je nieren'. Nierstichting:
"In de campagne geven we aan dat nierschade een groot probleem is: 1,7 miljoen Nederlanders hebben nierschade en de verwachting is dat nierschade doodsoorzaak nummer 5 wordt. Zoutbewust eten helpt om nierschade te voorkomen. We activeren Nederlanders om te checken hoe zoutbewust zij zijn met de Goed of Zout quiz. En we inspireren ze met zoutbewuste, lekkere en makkelijk te bereiden recepten, gezond en beter voor je nieren! Dat bewijzen we in deze campagne. Vandaar de campagne slogan: Beperk zout, bescherm je nieren. "

De Q&A staat op OneDrive.

VW: nog steeds topdrukte

Poeh, de campagne zou al zo goed als voorbij moeten zijn, maar de drukte is nog niet gaan liggen. Het blijft ontzettend hard doorlopen.

Daarom nog steeds de vraag aan de gele dienst om bij te springen wanneer dit kan. Team blauw, vraag ook om hulp! We blijven nog labelen en het sentiment aanpassen, tot we te horen krijgen dat dit niet meer nodig is.

Ayla van den Bovenkamp

Roze: artikel kindsponsoring

Afgelopen week is er een artikel verschenen in ND. Dit artikel is onderdeel van een reeks artikelen die gaan over het thema kindsponsoring, digitalisering en de online gevaren.

Zowel Red een Kind als World Vision zijn hierover geรฏnterviewd en zullen misschien gequote worden.

World Vision heeft hiervoor een Q&A opgesteld, deze staat op OneDrive. Voor vragen bij Red een Kind mag je aankloppen bij de opdrachtgever.

Reminders

๐Ÿ‘‰ Kinderhulp: Actie Zomerpret loopt t/m 7 juli. We sluiten af met 'Zomerse groet, 'jouw naam'. Zie de Q&A op OneDrive. Voor vragen mag je bij mij aankloppen.
๐Ÿ‘‰ NS: binnenkort start een campagne met Hello Fresh. Zie de Q&A op OneDrive.
๐Ÿ‘‰ MS: de Nationale Suiker Challenge is voorbij.

Agenda

๐Ÿ• Donderdag 27 juni: vergadering #TeamWebcare
customย customย customย customย customย customย 
Email Marketing Powered by MailPoet