|
Wat vloog 2022 voorbij. Wat was het een interessant jaar - zeker op social media. We delen graag alle online trends, happenings en nieuwe features. Lees snel onze nieuwsbrief, die tot aan de nok is gevuld.
|
ps: net als alle andere organisaties wensen ook wij je een mooi 2023 toe! Dat het een bloeiend jaar mag worden voor je social media.
|
|
|
Gespotte trends & nieuwe opties
|
|
Storm in een glas water: #RIPTwitter
|
|
|
Ineens was 'ie trending: #RIPTwitter. ✝️ De hashtag die suggereerde dat Twitter dood is als socialmediakanaal. Wat is er aan de hand? Onlangs nam Elon Musk Twitter over. Met grote veranderingen als gevolg. Denk aan Twitter Blue: het betaalde lidmaatschap dat je extra's geeft zoals het aanpassen van een geplaatste tweet. Amy praat ons bij over de allerlaatste ontwikkelingen.
|
|
|
Scoor op LinkedIn
|
|
|
Van een zakelijk, formeel colbertje naar een casual huispak. 💃 LinkedIn maakte de laatste jaren een gedaanteverwisseling door. Van businessverhalen naar indrukwekkende persoonlijke relazen: onder onze ogen zagen we het gebeuren. Hoe liften we mee op die trend? Lees snel hoe je scoort op dit medium.
|
|
|
Mastering het Instagram-algoritme
|
#followme: Instagram is uitgegroeid tot een machtig empire. Waar likes en volgers geld zijn, influencers de toon zetten en de gewone organisatie nauwelijks iets in te brengen heeft. Wat grotendeels komt door het invloedrijke Instagram-algoritme. Een algoritme dat maar één constante kent: verandering. Hoe zet ik die schaakmat? Leer het!
|
|
Twee opdrachtgevers in LinkedIn Goede Doelen top-10
|
|
|
Trots! 💪 We staan met maar liefst twee opdrachtgevers in de Goede Doelen top-10 van LinkedIn! Het gaat om twee fantastische gezondheidsfondsen: Vluchtelingenwerk Nederland voor wie we veel webcare doen, bemachtigt de tweede plek en Alzheimer Nederland een 4e plek. Beide gaan naar bijna 3.000 nieuwe volgers per kwartaal!
|
|
|